Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W zeszłym tygodniu zadzwoniła do mnie konsultantka Plusa z 'super promocyjną ofertą abonamentową, tylko dla wybranych klientów'. Już na wstępie poinformowała mnie, że przeanalizowała moje rachunki z trzech ostatnich miesięcy i jest zaniepokojona ich wysokością, gdyż mocno przekraczam abonament i wliczone darmowe minuty (25 zł abonament, 30 darmowych minut, łącznie z rozmowami około 50 zł miesięczny rachunek). W związku z czym proponuje mi abonament w wysokości 90 zł, 180 darmowych minut i darmowy internet przez pierwszy miesiąc.... co powinno definitywnie rozwiązać mój problem z wysokością rachunku. Pani nie dała sobie przetłumaczyć, że rachunek w wysokości 50 zł, to dla mnie niewysoki rachunek, ale już sam abonament 90 zł to dość sporo. Z oburzeniem przyjęła moją odmowę podniesienia abonamentu. Po zakończeniu rozmowy z Panią konsultantką przez kilka minut próbowałam dojść do siebie. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tak nachalną osobą, która próbowała wmówić mi, że wysokość mojego rachunku woła o pomstę do nieba i koniecznie trzeba to zmienić na niekorzyść dla mnie.