Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy ODBIORU KARTY KLIENTA. W maju na stronie www wypełniłam formularz konieczny do odbioru karty klienta sieci Super-Pharm (drogerie i apteki). Wypełniony formularz wydrukowałam ale się do drogerii nie wybrałam na zakupy i przypuszczalnie podczas któryś generalnych porządków wyrzuciłam. Gdy podczas zakupu peelingu do ciała na pytanie czy mam kartę klienta odpowiedziałam, że na wypełnieniu i wydruku wniosku się skończyło Pani zaproponowała zawołanie koleżanki od kart. Już po chwili podeszła od mnie miła ekspedientka i zaprosiła do innego stanowiska z samym monitorem. Było to dobre rozwiązanie ponieważ nie blokowałam kolejki. Pani zapytała mnie o imię i nazwisko oraz adres i już po chwili moje podane dane osobowe były wyświetlone na monitorze. Byłam zaskoczona, że pomimo upływu kilku miesięcy te dane są nadal. Jeszcze większym zaskoczeniem było to, że po chwili otrzymałam wydrukowaną na plastiku kartę gdzie należało złożyć tylko podpis. Szybko i bezproblemowo bez oczekiwania aż poczta dośle i bez ponownego wypełniania formularza.