Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Totalny nieprofesjonalizm! Jestem klientem mBanku od 3 lat i do tej pory była ogromnie zadowolona z jego usług. Od sierpnia bank wprowadził dodatkową opłatę za kartę. Ok rozumiem. Byłam na wakacjach to płaciłam w restauracjach itd kartą a nie latałam do bankomatu. W sierpniu zrobiłam płatność kartą na 110,40zł i została mi pobrana opłata 2zł. Dlaczego rozliczenia nie ma na początku miesiąca tylko w połowie? Nie mogę dodzwonić się na mlinię, na mczacie też mój czas oczekiwania bije na głowę PKP 113 minut!? To się nazywa usługa! To zgroza nie usługa i to się okazuje, że nie tylko ja mam taka sytuacje a większość mBankowych forumowiczów. Jeśli tak ma wyglądać dalsza współpraca z tym bankiem, niekompetencja i brak kontaktu to poszukam bardziej korzystnej oferty na rynku.