Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gosia_21

Dotycząca firmy: Tchibo

Treść opinii: Ekspozycja towaru, oznaczenie cen, pomoc personelu przy wyborze towaru - bez zarzutu. Obsługa kasy - przykre rozczarowanie. Pan, który stał za kasą poprosił abym przepuściła innego pana, który biegle posługiwał się językiem angielskim. Nie podano mi powodu zmiany kolejki, a wymieniony pan stał za mną. Ponadto, kasjer wykazał się zerową znajomością języka angielskiego - odpowiadał na pytania anglojęzycznego klienta po polsku, nie zawsze rozumiejąc pytanie mimo że były one jasno i wyraźnie sformułowane. Należność pokazał palcem na wyświetlaczu kasy. Klient z widocznym rozbawieniem rozglądał się dookoła szukając pomocy, jednak nie uzyskał jej od innych pracowników sklepu. Po odejściu od kasy zagranicznego klienta kasjer zachował się jakby nic się nie stało i wg wyuczonej na pamięć regułki poinformował mnie o należności za moje zakupy oraz możliwym zwrocie towaru. Kasjer nie miał plakietki "uczę się" co mogłoby usprawiedliwić w pewnym stopniu jego nieprofesjonalne zachowanie.