Opinia użytkownika: Gosia_21
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Hipermarket zawiera jasne oznaczenia alejek, jednak czasem występuje brak cen towaru na półkach lub wiszących ulotek z ceną w przypadku towaru wyeksponowanego na końcu alejki - w tym wypadku był to sektor z napojami. Kasjerki zatrudnione przez Auchan, nie firmę zewnętrzną, są dosyć sceptycznie nastawione do płatności kartą płatniczą, w szczególności przy kwotach mniejszych niż 50zł okazując swoje niezadowolenie mimiką twarzy i czasem komentarzem w momencie podania karty. Zdarza się też, że czasem traktują młode osoby jak powietrze, nie odpowiadając nawet na "Dzień dobry" wystosowane w ich kierunku przez klienta. W przypadku problemu z wbiciem towaru, np. brakiem kodu kreskowego najpierw oferują pomoc, jednak opisują procedurę odszukania kodu przez osobę z personelu w sposób zniechęcający klienta do poczekania. W efekcie, klient rezygnuje. Zauważyłam, że kasjerki zatrudnione przez firmę zewnętrzną reprezentują pogodniejsze usposobienie i są bardziej kulturalne wobec klientów.