Opinia użytkownika: Gosia_21
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Odwiedziłam salon Vision Express w centrum handlowym Wola Park w celu zakupienia płynu do soczewek kontaktowych. Wybrałam się tam w godzinach przedpołudniowych licząc na mniejszą kolejkę i lepszą obsługę. Salon Vision Express nie był przepełniony, w momencie kiedy tam weszłam były tam dwie inne klientki, które prowadziły ożywioną aczkolwiek sympatyczną rozmowę z jednym z pracowników. Minęłam czyste i dobrze ustawione stanowiska do konsultacji z optykiem - krzesła dosunięte do stołów, na każdym stoliku ulotki informacyjne - i udałam się do stanowiska kasy. Wcześniej wymieniony pan pracownik, który prowadził zajmującą rozmowę z dwiema paniami nie spojrzał nawet w moim kierunku. Wywnioskowałam, że obydwie panie klientki już wychodziły więc stanęłam najbliżej kasy i odchrząknęłam. Po chwili zza zamkniętych drzwi wyłoniła się kolejna pracownica salonu. Wyglądała na przemęczoną i smutną, była opatulona dużym grubszym swetrem spod którego wystawał biały mankiet od koszuli, nie było widać plakietki z imieniem i nazwiskiem ani posadą. Miała cichy głos, kiedy powiedziałam jakiego preparatu potrzebuję (zależało mi na najmniejszym opakowaniu) zaproponowała mi tylko i wyłącznie jeden produkt. Pani nie była ani uśmiechnięta ani zbytnio zainteresowana obsługą, może dopiero pod koniec kiedy przyszła kolej na płatność, zapytała się o posiadanie jakiejś karty uprawniającej do zniżki ale zrobiła to z wzrokiem wlepionym w naklejkę z listą kart na ladzie, przesuwając palcem w dół i czytając kolejne typy kart. Zakup się udał, jednak nie byłam do końca zadowolona z obsługi. Czułam, że zostałam potraktowana dosyć "mechanicznie".