Opinia użytkownika: Olaka
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Kiedy szłam na zakupy, zobaczyłam, że w Empiku jest obecnie promocja. Przy zakupie dwóch książek z działu Fantastyki trzecia książka jest gratis. Postanowiłam zajrzeć do Salonu i zobaczyć, jakie tytuły objęte są promocją. Kiedy podeszłam do regałów objętych promocją, zaczęłam szukać mojego ulubionego autora. W tym momencie podszedł do mnie pracownik sklepu i zapytał, w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że szukam książek Pratchetta. Pracownik wskazał mi miejsce, gdzie znajdę literaturę tego autora. Wybrałam kilka pozycji i udałam się do kasy. Jedna z książek miała oderwany róg, postanowiłam więc zapytać, czy jest w magazynie inny egzemplarz. Okazało się, że jest to jedyna pozycja z tym tytułem. Zapytałam więc o możliwość kupna książki po obniżonej cenie. Jednak nie usatysfakcjonował mnie zaproponowany mi 5% rabat. Oddałam więc uszkodzoną książkę, a pracownik zaprosił mnie do kasy. Podczas całej obsługi był uprzejmy i zaangażowany w rozmowę. Zaoferował mi także, że może mi zamówić szukane przeze mnie tytuły oraz tę pozycję, z której zrezygnowałam. Po dokonaniu płatności, kasjer zaproponował mi zakup innych produktów. Kiedy podziękowałam, pożegnał mnie miłymi słowami.