Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinie DHL, aby dowiedzieć się jak wygląda procedura składania reklamacji. Chciałabym, aby wszystko zostało jak najszybciej załatwione, dlatego chciałam się zapytać jaką drogą powinno się najlepiej złożyć dokumenty. Na infolinie dość szybko się dodzwoniłam, oczywiście musiałam wysłuchać kilku komunikatów, ale bynajmniej nie czekałam w kolejce. Rozmawiałam z konsultantką, która bardzo niewyraźnie mi się przedstawiła. Poinformowałam, że chciałabym złożyć reklamacje i chcę się dowiedzieć jakie dokumenty będą potrzebne, w jaki sposób i gdzie złożyć reklamacje. Konsultantka miała mało przyjemny ton głosu, rozmawiała ze mną jakby za karę, była chyba obrażona lub zmęczona jednak odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Nic od siebie nie dodała od siebie, musiałam sama zadawać pytania. Najważniejsze jednak, że uzyskiwałam odpowiedzi. Dowiedziałam się że wszystkie dokumenty będę mogła złożyć drogą mailową, w tym momencie musiałam oczywiście dopytać się o adres mailowy, ponieważ konsultantka nie wpadła na pomysł aby mi go przedyktować. Spytałam się również o dokumenty, które będą potrzebne. Muszę wiec przesłać kopie listu przewozowego, protokół szkody oraz fakturę zakupu na adres pl.reklamacje.wa@dhl.com. Mam nadzieję, że uzyskałam wszystkie informacje. Najwyżej będę się ponownie kontaktowała z firmą DHL...