Opinia użytkownika: Angelika_155
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Idąc na kawę do teściowej, wstąpiłam do Pepco, aby zakupić pasek. Już kilka dni wcześniej podjęłam tę próbę, ale paski wisiały za wysoko, a nikogo z obsługi nie znalazłam w pobliżu. Tym razem udało się. Akurat dwie panie wykładały towar, więc poprosiłam jedną z nich o pomoc. Uprzejmie zdjęła paski i pokazała te, o które poprosiłam. Znalazłam to czego szukałam i to za 9,99zł. Dalej nie było już tak super. Szukałam jeszcze kocyka dla córki. Jeden rodzaj mnie zainteresował, jednak nie mogłam na żadnym znaleźć ceny. W końcu na jednym z kocyków zobaczyłam cenówkę 8,99, więc wzięłam go. Gdy podeszłam do kasy obsługiwała młoda kobieta. Nie pałała entuzjazmem, ale była miła. Poprosiła ode mnie 26,98. Spytałam co tak dużo, skoro kocyk kosztował 8,99 a pasek 9,99. Okazało się, że na kocyku była naklejona cena z kubka. Nie powinno być takich sytuacji w sklepie, że na jakimś towarze nie ma ceny, a jak jest to nie od tego produktu. Wielki minus za to. Jest to niedogodność dla klientów.