Opinia użytkownika: Michał_1314
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Parokrotnie kontaktowałem się z Telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta w celu przedłużenia umowy abonamentowej. Po paru rozmowach udało mi się wynegocjować naprawdę korzystne warunki przedłużenia umowy. Jestem zadowolony z poziomu kompetencji osób kontaktujących się ze mną w sprawie abonamentu oraz wyboru taryfy. Jedyną rysą jaka pojawiła się podczas całej sytuacji jest fakt, iż Konsultantka BOA obiecywała, iż telefon wraz z aneksem otrzymam kurierem w poniedziałek, a otrzymałem go dzień później (sfinalizowałem negocjacje we czwartek w poprzednim tygodniu). Dodatkowo gdy w poniedziałek monitowałem telefonicznie Biuro Obsługi, Konsultantka poinformowała mnie, że telefon powinien rzeczywiście trafić do mnie w poniedziałek, a jak ostatecznie sprawdziłem w trackingu na stronie firmy kurierskiej, paczka została nadana tego dnia. W związku z tym dzień spóźnienia powstał po stronie T-mobile, a konsultantka starała się winą obarczyć firmę DHL.