Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Wysyłałam kurierem DHL lodówkę. Lodówka była dużych rozmiarów, dlatego przesyłana była na palecie. Przesyłka została ubezpieczona gdyż lodówka była nowa, zapakowana przez producenta. Kurier odebrał ją ode mnie i zapewniał, że następnego dnia zostanie dostarczona na miejsce. Koszt przesyłki wcale nie był taki tani, ale oczywiście się tego spodziewałam, w końcu lodówka miała swoje gabaryty. Zapłaciłam ponad 100 zł. Wedle zapowiedzi kuriera lodówka została dostarczona następnego dnia, jednak z uszkodzeniem. W trakcie transportu została zarysowana, opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone, a co najważniejsze kurier dowiózł lodówkę, kazał podpisać protokół odbioru i nie dał czasu odbiorcy na sprawdzenie przesyłki... tak się nie robi! W dniu jutrzejszym kurier ma się zjawić ponownie aby wypisać protokół szkody. Przesyłka była ubezpieczona więc będę składała reklamacje, mam nadzieję, że wszystko dobrze się potoczy, ale jak na razie to mam problem, lodówka została uszkodzona i nie ma spisanego protokołu szkody, bo kurier się śpieszył. Pełen brak profesjonalizmu!