Opinia użytkownika: Natalia_549
Dotycząca firmy: Gepard
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się tym razem nie na zakupy, ale po odbiór reklamacji. Dałam do naprawy butki kupione jeszcze na wiosnę. Nie jedna ekspedientka nie przyjęłaby mojego zażalenia uznając, że jest to wina mojego złego użytkowania. Jednak tutaj nie robili żadnego problemu. Od razu i przyjęli zgłoszenie i po dwóch tygodniach zaprosili mnie po odbiór pieniędzy lub po wybór innego obuwia. Zdecydowałam się na gotówkę. Sama procedurę trwała chwilę. Ekspedientka oddała mi pieniądze za moje dwa podpisy. Wszystko uprzejmie i fachowo. Mimo, że zwróciłam buty wiem, że nie raz kupię jeszcze w tym miejscu. Był to przypadek, a asortyment mają naprawdę rozbudowany. Stawiają na wygodne, dobrej jakości buty, a moja reklamacja tylko mnie upewniła, że warto u nich kupować.