Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: Wygląd sklepu wzbudza bardzo pozytywne wrażenie. Czysto, towar poukładany bardzo równo na półkach. Część towaru wyeksponowana na manekinach. Witryny bardzo czyste. Obsługa w sklepie ubrana odpowiednio do miejsca pracy - w firmowe ubrania. Pracownicy sklepu wydają się być znudzeni brakiem Klientów. Ziewają nie zasaniając ust. Przyglądają się długo Klientowi wymnieniając nawzajem między sobą spojrzenia i szepcząc. Po 10 minutach zapytałam czy mogę prosić o pomoc. Jedna z pracownic niechętnie podeszła do mnie i zapytała bardzo obojętnie 'słucham?'. Poprosiłam o sprawdzenie czy dany model spodni był dostępny w moim rozmiarze. Otrzymałam odpowiedź iż nie ma tych spodni w takim wielkim rozmiarze ponieważ się wczoraj sprzedał. Następnie pracownica poinformowała mnie że są spodnie w tym modelu dostępne ale o dwa rozmiary większe od tych które poszukuje. Podziękowałam za pomoc i wyszłam na co pracownicy zareagowali milczeniem.