Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Odwiedziłem ostatnio oddział banku celem odebrania porozumienia, jakie miało zostać dla mnie przygotowane przez centralę banku. Na wstępie dowiedziałem się, że takowe porozumienia jeszcze nie ma, więc będę musiał na nie poczekać kilka dni, ponieważ pracownika musi się skontaktować z centralą celem przygotowania porozumienia. Dodatkowo pracownik rozmawiał ze mną o ubezpieczeniu do kredytu, które muszę lada dzień zapłacić. Pracownik wyliczył mi kwotę ubezpieczenia. Kilkukrotnie pytałem czy ta kwota jest kwotą właściwą, ponieważ wg. moich obliczeń kwota wychodziła mi inna. Pracownik zapewniał mnie, że kwota się zgadza, i jeśli sobie tego życzę poda mi niezbędne informacje do wyliczenia, abym mógł sam sprawdzić poprawność. Niestety po powrocie do domu czekała na mnie korespondencja z banku z informacją o wysokości ubezpieczenia. Niestety pracownik w oddziale udzielił mi nie prawdziwych informacji, gdyż pomiędzy wyliczeniami z centrali a wyliczeniami pracownika była subtelna różnica 1500 zł. Niestety ale pracownik banku powinien wiedzieć i mieć pewność jak należy informować klienta.