Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Udałam się do Makro dość wcześnie rano tj. ok. godz. 7:00. Jak zwykle o tej porze czynna była tylko jedna kasa dla tzw. zwykłych klientów, za to dwie dla klientów ze złotą kartą, co w ogóle nie jest potrzebne, ponieważ nie było tam żadnego takiego klienta, za to ,,zwykłych" kolejka. Jakiś czas temu zlikwidowano dzwonki na słupkach przy kasach (można było dzwonić na otwarcie następnej kasy, gdy było się już trzecim klientem lub dalej). Plusem natomiast jest wprowadzenie osobnej kasy dla klientów do 5 artykułów. Ceny produktów, jak na hurtownię dość drogie, nieraz okazuje się, że w zwykłym sklepie jest taniej. Zresztą sama nie wiem, czy zaliczyłabym Makro do hurtowni. Uważam zresztą, że karty Makro są nie potrzebne. Jest to chyba jedyna hurtownia, gdzie warunkiem wejścia jest posiadanie karty, a tym samym działalności gospodarczej (może być taksówkarz). Kto chce mieć kartę i czerpać z niej jakieś profity to proszę bardzo, ale każdy powinien mieć prawo wejścia i zrobienia zakupów bez karty. Profity zresztą mają głównie ci ze złotą kartą, a ci zwykli nie. Za to Makro ma wgląd kto i gdzie ma działalność i jakie artykuły kupuje, co odczuwam jako śledzenie.