Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Weszłam aby skorzystać z otrzymanej karty prezentowej empik o wartości 50 zł w konkursie z nagrodami gwarantowanymi. Weszłam na dział papierniczy poniewaz potzrebowałam cienkopisy. Owszem wybór był spory, ale ceny ani na cienkopisach ( tych pojedynczych) ani na pudełku ani na regale nie było. Czytnika w zasięgu wzroku również. Wybrałam ostatecznie dwa cienkopisy i ruszyłam na dalsze zakupy. Wybrałam jedną z gazet komputerowych. sprawdziłam czy na pewno jest dołączona płytka i skierowałam skierowałam się w kierunku kas. Bardzo nie podoba mi się centralna alejka promocyjna ponieważ znacząco utrudnia przemieszczanie się po sklepie. Przy kasie powitała mnie uśmiechnięta ekspedientka, która nieco spanikowała jak zobaczyła kartę podarunkową, którą zamierzałam uregulować należność za moje zakupy. Zawołała koleżankę, która ja instruowała jak wykonać transakcje. Gdyby była kolejka czy gdyby mi się spieszyło to na pewno byłabym poirytowana. Chciałam się upewnić co do ważności karty czy to jest rok od daty pierwszej transakcji.No i tu obie panie jak to się mówi potocznie :"popłynęły". Ponieważ stwierdziły, że od dnia zakupy. No przecież Pani wie kiedy Pani kupiła. Hm no raczej sama sobie bym nie kupowała kart podarunkowych, no ale zostawiłam to bez komentarza. Obydwie Panie powiedziały, że to można sprawdzić w systemie ale one nie wiedza jak. Podziękowałam i odebrałam zarówno zakupy jak i paragon oraz paragon płatności kartą podarunkową. I okazało się, że informacja o ważności karty i stanie konta jest na owym paragonie co więcej data ważności jest rok, ale nie od zakupu a od aktywacji. Hm po co wprowadzą karty podarunkowe skoro pracownicy nie umieją albo ich obsługiwać albo nie do końca znają zasady? Oceniam na +1 ponieważ obie ekspedientki były miłe a sprawdzenie ceny cienkopisów nie było problemem.