Opinia użytkownika: Małgorzata_1539
Dotycząca firmy: Presto
Treść opinii: Restauracja jakiś czas temu rozbudowała swoją ofertę. Spośród wielu pozycji klienci mogą dowolnie wybierać dania, które przypadną im do gustu. Nie są to posiłki wykwintne, acz relacja ceny do jakości jest idealna. Za stosunkowo niewielką kwotę można liczyć na przyzwoity posiłek. Niestety, w porze lunchowej czas obsługi, przy niewielkiej ilości klientów, jest nieproporcjonalnie długi. Kelnerzy po zbyt długim czasie podchodzą do stolików, nie podają posiłków w tym samym czasie, co sprawia, że klienci niecierpliwie rozglądają się po sali. Ci, którzy się doczekali spoglądają na swoj stygnący posiłek, ci, którzy czekają, niezręcznie proponują, by zacząć bez nich. Poza tym jest też problem z obsługą obcokrajowców. W dniu, kiedy się tam wybralam, był tylko jeden kelner, który wykazał sie znajomością języka angielskiego, niestety, bardzo słabą.