Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_1539

Dotycząca firmy: Sportera

Treść opinii: Personel obsługujący klientów zapomina, że nie tylko uśmiech skierowany do klientów świadczy o profesjonaliźmie. Byłam świadkiem krytycznych komentarzy, jakie wygłaszali w obecności mnie i kilku innych klientów na temat kompetencji innych osób pracujących w tym miejscu. Kiepsko jest na takich podstawach budować dobry wizerunek firmy. U wielu instruktorów zauważyłam syndrom "wypalenia". Sposób prowadzenia zajęć wskazywał, że praca jest dla nich już tylko obowiązkiem lub sposobem na dorobienie. Nie dotyczy to wszystkich, u niektórych bowiem widać prawdziwą pasję, z jaką podchodzą do swoich zajęć. Niestety, często rozczarowuje sprzęt. Wiele urządzeń nie działa sprawnie. Wygląd miejsca też pozostawia wiele do życzenia (lokal wymaga gruntownego odświeżenia). Fitness club powinien sprawiać wrażenie sterylnego. Niestety, pomimo regularnego sprzątania (wnoioskuję po zapachu środków czyszczących, który unosi sie w powietrzu w toaletach i pod prysznicami rano), tu tak nie jest. Ogromnym plusem jest natomiast bogata oferta, w której każdy, w dogodnych godzinach, może wybrać odpowiedni dla siebie rodzaj zajęć w dogodnych godzinach.