Opinia użytkownika: Mateusz_375
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Jeżeli chodzi o kompetencje personelu to na stacji benzynowej raczej nie ma możliwości aby nie umieć doradzić w doborze paliwa odpowiedniego do samochodu, bo skomplikowane to nie jest. Jeżeli chodzi o personel, to ostatnio troszkę moim zdaniem się zepsuło, ponieważ personel jest jakiś tak oziębły i podczas obsługi ani uśmiechu ani nic podobnego. Jeżeli chodzi o ceny paliw to są odpowiednie na nasz Wołowski rynek (chociaż w Polsce za duże, ale to inny temat). Natomiast czas obsługi ostatnio miał wiele do życzenia, ponieważ jak zajechałem wieczorem zatankować gaz, to były 4 osoby (przynajmniej ja tyle widziałem), podjechałem pod dystrybutor i wcisnąłem przycisk, od razu zielona kontrolka została wyłączona, stojąc na dworze widziała jaka wesoła atmosfera panuje w środku, wszyscy zadowoleni, śmiali się i dobrze bawili, a ja stałem i stałem (rozumiem, że bardzo długo ubiera się rękawiczki), minęło 2 minuty i dalej atmosfera w środku super, towarzystwo dobrze się bawiło ... Kolejne 2 minuty minęły i zacząłem się zastanawiać czy ten przycisk w ogóle działa ... Dalej widziałem jak cztery Panie z obsługi się śmieją i nigdzie się nie śpieszą, a ja po kolejnych dwóch minutach zobaczyłem światełko w tunelu, ponieważ w końcu ktoś do mnie wyszedł! Tankowanie gazu odbyło się już szybko, poszedłem zapłacić i wyszedłem - pozostał jedynie niesmak, bo jak bym się gdzieś bardzo śpieszył to co? Takie zachowanie jest nie na miejscu. Co do wyglądu stacji, to jest tam czysto i nic nie budzi zastrzeżeń. Mam nadzieję, że jakość obsługi się poprawi, a jak nie to jest dużo ludzi, którzy chętnie podejmą pracę ;)