Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Udałam się do banku, żeby wpłacić pieniądze na konto oraz wyjaśnić pobranie opłaty za kartę płatniczą. Gdy weszłam, była akurat obsługiwana klientka, która szybko zakończyła swoją sprawę i wyszła. Pracownica banku zaprosiła mnie do swojego stanowiska, przy którym odbywa się obsługa operacji gotówkowych. Proces wpłaty pieniędzy na konto przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Na koniec zapytałam panią czy mogę u niej załatwić drugą sprawę, z którą przyszłam do oddziału banku. Pracownica poprosiła mnie o podejście do drugiego stanowiska, gdzie jej koleżanka obsługuje operacje bezgotówkowe, czyli np. wyjaśnia pobranie opłaty z konta. Przeszłam do tego stanowiska i powiedziałam pani, że chciałabym złożyć reklamację, bo moim zdaniem bank niesłusznie pobrał mi opłatę za kartę. Pracownica odpowiedziała, że najszybciej będzie, jeśli złożę taką reklamację przez bankowość internetową, bo ona może przyjąć pismo ode mnie, ale i tak musi to wpisać do systemu, a tak ja od razu otrzymam odpowiedź na swoje konto. Poprosiłam panią, żeby pokazała mi jak to zrobić i pracownica zaprosiła mnie do stanowiska z komputerem dla klientów banku i po zalogowaniu się pokazała mi jak napisać maila do banku korzystając z wewnętrznej poczty w moim koncie bankowym. Nawet nie wiedziałam, że mam taką możliwość w swoim koncie. :) Podziękowałam pracownicy za pomoc i wskazówki i wylogowałam się z tego komputera w banku. Takie stanowisko komputerowe dla klientów jest bardzo pomocne, bo nie każdy posiadacz konta ma dostęp do internetu, a w oddziale banku można od razu skorzystać z pomocy pracownika, jeśli będzie taka potrzeba.