Opinia użytkownika: Monika_1809
Dotycząca firmy: PAWO
Treść opinii: Witam. Ostanio poszukiwaliśmy z mężem garnituru i trafafiliśmy do salonu mody męskiej Pawo we wzocowni. Dość duży sklep z wieloma uporządkowanymi wieszakami zpowiadały iż coś uda się wybrać. Nie byliśmy wymagającymi klientami. Chodziło jedynie o kolor i dobranie rozmiaru garnituru. Kolor miał być stalowy. Pani była ubrana na czarno i uśmiechnięta. Chętnie przeszła do propozycji różnych kroi marynarek, jednak mieliśmy problem z dobraniem rozmiaru. Ekspedientka zaproponowała więc przeróbkę krawiecką, co nas ucieszyło bo sam model i cena wybranego stroju nam odpowiadała. Jednak dziś mieliśmy kupić model dostępny w sklepie a za około tydzień przyjść z nim i zrobić podmiankę. To nam się niespodobało i postanowiliśmy wyjść ze sklepu i się zastanowić. Kiedy ekspedientka usłyszała o tym że chcemy wyjść zaczęła nas przekonywać, że to normale procedury. My wolelibyśmy zapłacić jakąś zaliczkę odebrać za tydzień odpowiedni model, a nie zabierać ze sklepu nie nasz. Jednak nie było takiej możliwości i niezrealizowaliśmy kupna. Ogólnie dobra obsługa, ciekawy asortyment jednak dziwne procedury.