Opinia użytkownika: Łukasz_1401
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chcąc zainwestować pewną kwotę gotówki postanowiłem otworzyć lokatę. Nie chcę trzymać pieniędzy w tzw. "skarpecie" postanowiłem więc zainwestować w produkt bankowy, który w dzisiejszych czasach jest w miarę bezpieczny. Moją uwagę zwróciła oferta Polbanku, która oferuje swoim klientom najwyższe oprocentowanie. Wybrałem się więc do w/w oddziału oddziału. Obsługująca mnie Pani znała tylko i wyłącznie pewien zakres oferty banku, jednak dzięki uprzejmości koleżanki zaproponowały mi jedną z lokat. Zapytałem o gwarancje bankowe jakie udziela bank swoim klientom. Zostałem poinformowany, że Polbank działa na podstawie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Postanowiłem więc założyć wspomnianą lokatę. Trwało to kilkadziesiąt minut. Pracownica co chwilę prosiła o pomoc różnych osób. Jako klient czułem się bardzo dziwnie. Nie czułem się po prostu komfortowo, jeśli co parę minut podchodził ktoś inny i pytał o rożne rzeczy. Następnego dnia czytając artykuł prasowy natknąłem się na Polbank mówiący o gwarancjach bankowych. Polbank jest oddziałem grackiego banku w Polsce posiadający gwarancje Greckie. W skrócie, jeśli cokolwiek stałoby się z bankiem, swoich pieniędzy szukam w Grecji. Zadzwoniłem na infolinię Polbanku. Zostałem ponownie poinformowany, że Polbank posiada polskie gwarancje BFG. Jednak BFG poinformował mnie, że na chwilę obecną takich gwarancji Polbank nie posiada. Zdenerwowany całą sytuacją zerwałem lokatę i skorzystałem z lokat rodzimego banku PKO BP. Polbank ma najlepszą ofertę, ale tylko i wyłącznie dlatego, że potrzebuje kapitału klientów, a de facto za te korzystne warunki płacą klienci, którzy zaciągnęli u nich kredyt. Odradzam!!!!.