Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Columbus
Treść opinii: Podczas spaceru w Międzyzdrojach postanowiłem napić się kawy w jednym z punktów na molo, a konkretnie w COLUMUS CAFFE. Po podejściu do okienka pracownik powitał mnie. Po około 30 sekundach zapytał mnie czy już może mi w czymś pomoc i czy wybrałem napój. Poprosiłem o kawę. Pracownik stosując aktywną sprzedaż zapytał - słabszą czy mocniejszą? Poprosiłem o tradycyjną kawę. Pracownik następnie podał kwotę do zapłaty. Następnie po otrzymaniu banknotu, pracownik trzymał go w widocznym miejscu, wydał resztę i schował otrzymany banknot. Podziękował za zakupy i zaprosił mnie po odbiór napoju w okienku po lewej stronie. Po około minucie inny pracownik podał mi zamówiony napój informując, iż jest gorący i należy uważać, aby się nie oparzyć. Ponadto pracownik poinformował mnie o dokładnym wymieszaniu napoju, ponieważ syrop znajduje się na dnie kubka. Cała obsługa przebiegła w sposób bardzo szybki i sprawny.