Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W SKLEPIE TYM KUPIŁAM KABINĘ Z HYDROMASAŻEM, NIKT NIE SPRAWDZIŁ CZY JEST WSZYSTKO I JAK SIĘ OKAZAŁO BRAKOWAŁO ELEMENTÓW MONTAŻOWYCH. SKLEP ZWALIŁ WINĘ NA PRODUCENTA I ZGŁOSIŁ DO NIEGO REKLAMACJĘ. DOSYŁALI MI 3 PACZKI Z ELEMENTAMI I ZA KAŻDYM RAZEM ALBO ZA MAŁO ALBO NIE TE CO TRZEBA ALBO ZA DUŻO. W SKLEPIE NIE WIADOMO Z KIM W KOŃCU SIĘ KONTAKTOWAĆ W SPRAWIE REKLAMACJI A PRZEZ ICH OPIESZAŁOŚĆ REMONT WYDŁUŻYŁ SIĘ O 1,5 MIESIĄCA BO WŁAŚNIE TYLE TRWAŁO AŻ W KOŃCU ODDALI MI ŁASKAWIE PIENIĄDZE. OSTRZEGAM ONI NIE LICZĄ SIĘ Z TYM, ŻE WANNA TO NIE KUBEK I WAŻNE JEST W JAK SZYBKI SPOSÓB ZAŁATWI SIĘ REKLAMACJĘ O ILE W OGÓLE JĄ SIĘ ZAŁATWI. NA SKLEPIE I TAK CIĘŻKO BYŁO UZYSKAĆ OD KOGOŚ POMOC, TOWARY POPRZEKŁADANA I JAK SIĘ OKAZAŁO W MOIM PRZYPADKU - NIEKOMPLETNE. OMIJAĆ Z DALEKA.