Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: W sklepie zamówiliśmy netbooka. Następnego dnia zadzwonił pracownik z informacją, że sprzęt już jest, czeka do odbioru. Pracownik przez telefon był uprzejmy, przedstawił się z imienia i nazwiska i z jakiej firmy dzwoni. Następnego dnia wieczorem pojechaliśmy do sklepu. Pracownicy poznali nas od razu. Pracownik, który obsługiwał nas upewnił się, czy przyszliśmy po komputer. Przyniósł go z zaplecza. Podczas obsługi nie umiał lub nie chciał prezentować nam go w sposób atrakcyjny, po prostu obojętnie wyciągnął z opakowania. Kiedy rozmawiałam z nim na temat internetu bezprzewodowego poinformował mnie, że wprawdzie tu są dostępne sieci, ale on (komputer) i tak żadnej nie złapie. Mając włączony komputer zaczęłam szukać sieci, z którą mogłabym się połączyć, pracownik zabrał mi go, wyłączył i schował do pudełka. Zachowanie mało uprzejme. Z ewentualnymi wątpliwościami, które mieliśmy odnośnie sprzętu też nie umiał sobie poradzić, kwitował stwierdzenie, że obecne komputery tak mają. I kiedy powiedziałam, że kupowałam komputer dwa lata temu i coś tam było inaczej pracownik wzruszył ramionami i powiedział, że się zmieniło, nawet nie próbował sprawdzać, czy pokazać. W końcu zapytał, czy się decydujemy na komputer. Poczułam, że skoro zapłaciłam zaliczkę, przyszłam po odbiór, to już się nie trzeba starać i można być o wiele mniej miłym. Przykre. Pracownik zapytał też, czy bierzemy akcesoria, które chcieliśmy. Oczywiście, wzięliśmy. Przy płaceniu pracownikowi przypomniało się, że może nam zaproponować ubezpieczenie komputera, kosztujące prawie 200 zł. I musimy się na nie zdecydować w tym momencie. Szkoda, że nie powiedział o tym wcześniej, może byśmy się zastanowili. Powiedziałam, że dziękuję, pracownik wzruszył ramionami. Ogólnie mało przyjemnie. Zapłaciliśmy, dostaliśmy fakturę. Pracownik wypytywany o szczegóły gwarancji też nie umiał nic powiedzieć. Komputer śliczny, ale z obsługi w sklepie nie jestem zadowolona.