Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Nowo otwarty sklep marki KappAhl przyciągał już z daleka dużymi napisami "25% zniżki na całe zakupy". Już od wejścia do sklepu było czuć bardzo przyjemny chłodek, który przy dzisiejszym upale na dworze dawał duży komfort podczas zakupów. W pierwszej części sklepu znajdowały się stojaki i wieszaki z ubraniami przecenionymi, a na pozostałych stojakach z ubraniami w cenach regularnych, niepromocyjnych były przyczepione kartoniki z informacja o zniżce 25% od ceny regularnej. W sklepie była średnia ilość klientów, głównie skupionych w strefie wejściowej przy ubraniach z przeceny. Im dalej w głąb sklepu, tym mniej klientów. Pośrodku znajdują się kabiny przymierzalni w ilości 6 sztuk. Podczas mojej wizyty wszystkie kabiny były zajęte, ale po krótkim oczekiwaniu zwolniła się jedna z przymierzalni i mogłam przymierzyć wybrane bluzki. Kabiny przymierzalni są duże, więc można swobodnie obejrzeć się w próbowanych ubraniach. Nie było tu wieszaka, na którym można by zostawić ubrania, których nie kupujemy, więc trzeba samemu odnieść je na miejsce. Zdecydowałam się na zakup bluzki i podeszłam z nią do stanowiska kasowego. Przywitał mnie uśmiechnięty sprzedawca, który zapytał o posiadanie karty klubu KappAhl. Pracownik sprawnie wykonał transakcję oraz zapakował zakup do reklamówki i wręczył mi ją wraz z paragonem oraz miło pożegnał. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie i chętnie wrócę tu ponownie.