Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Szukając jakiejs nowej bluzki odwiedziłam Monnari, kojarząc, że firma ta ma w swoim asortymencie wiele eleganckich kreacji. Już przy wejściu zaskoczyła mnie obsługa. Jedna pani była za kasą i bez skrępowania rozmawiała z inną Panią z obsługi. Na kasie rozrzucone były różne dokumenty, co jak rozumiem stanowi dokumenty wewnętrzne firmy. Ogólnie na kasie ład, nieporządek i plotki obsługi. Dalej jeszcze gorzej. W miejscu przecen ogromny bałagan i brak wyraźnej komunikacji, jaka przecena. Na sklepie ekspedientka która nie zwracając uwagi na nikogo poprawiła towar.spojrzałam na nią liczyłam, że może chociaż w tym momencie usłyszę "dzień dobry", albo chociaż próbę zaoferowania mi pomocy. Podsumowując. Niezbyt dobra ekspozycja,i zachowanie ekspedientek z których żadna nie zamierza nawet sprawiać wrażenia, że obsługuje.