Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Zakładając białą kartę w perfumerii sefhora podczas zakupów z końcem maja tego roku zapoznałam się z regulaminem tej karty na stronie W dniu 28.06 dokonałam czwartej transakcji za pomoce tej karty i zgodnie z regulaminem powinnam otrzymać nowa czarną kartę. Byłam nawet się dowiedzieć dwukrotnie w perfumerii czy podczas 5 transakcji karta jest wymieniana na czarną czy przesyłana pocztą wraz z kuponem rabatowym po dokonaniu 4 transakcji. Z informacji otrzymanych w perfumerii za pierwszym i za drugim razem wynikało to samo czyli nową czarną kartę oraz kupon rabatowy na dowolny produkt otrzymam pocztą. Po ponad miesiącu oczekiwania wysłałam zapytanie ze strony ( to temat na oddzielną obserwacje). Od czwartej transakcji minęło 2, 5 miesiąca nowej czarnej karty nie otrzymałam ani kuponu rabatowego. Nawet jeśli nawaliła poczta- bo tego przecież nie wiem. To cały system wysyłania kuponu i karty jest jakby z poprzedniej epoki. Bo czy nie prościej było by dokonywać wymiany karty podczas piątej transakcji albo naklejać czarną naklejką na zewnętrzną stronę karty? A należny rabat potwierdzać smsem lub kupon wysyłać mailem do wydrukowania?