Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: s.Oliver
Treść opinii: Do sklepu weszła w poszukiwaniu jakiegoś ciekawego, ładnego sweterka. Pooglądałam, co znajduje się na sali sprzedaży, co jest eksponowane na manekinach i leży na ladach. Klientów w sklepie prawie nie było pracowników było chyba troje. Porządek panował idealny. Wszystko było poskładane w jednakowe kosteczki, ubrania wisiały idealnie równo i symetrycznie. Na każdej sztuce odzieży była metka z ceną w kilku walutach. Sklep był duży. Podeszła do mnie pracownica i zaproponowała pomoc. Porozmawiałam z nią na temat sweterków, zaprezentowała mi kilka modeli. Obsługa była fachowa i kompetentna, pracownica orientowała się w towarze, w rozmiarach, potrafiła szybko wszystko odnaleźć. Zachęciła mnie do przymierzenia. Kiedy udałam się do przymierzalni zajrzała do mnie i pomagała mi ułożyć kołnierz swetra. Przymierzalnia czyste, jasno oświetlona, kabiny dość małe. Asortyment nie powalił mnie jakoś na kolana, moim zdaniem jak na ceny produktów to jakość mocno przeciętna i niezbyt szlachetne materiały (dużo poliestru i syntetyków). Ponieważ zdecydowałam się na zakup pracownica zaprosiła mnie do kasy. Przy kasie zaproponowała mi wyrobienie sobie karty stałego klienta i zbieranie pieczątek pozwalających na uzyskanie rabatu. Podziękowałam, pracownica nie nalegała. Obsługa profesjonalna i na wysokim poziomie.