Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: RAST
Treść opinii: Wchodząc do sklepu widziałem, że trzy otwarte kasy nie radziły sobie z obecną ilością klientów i tworzyły się kolejki, więc byłem przygotowany na dłuższe czekanie. Podłoga na sali sprzedaży była czysta, strefa z warzywami obsługiwana była przez ekspedienta, który zachowywał zasady higieny. Przy strefie tej dostępne były woreczki foliowe tak samo jak przy strefie z pieczywem. W sklepie można było zakupić kilka produktów w cenach promocyjnych, a produkty te oznaczone były żółtymi etykietami cenowymi. W strefie z wędlinami i mięsem pracowały trzy ekspedientki, które dość szybko realizowały zamówienia klientów dzięki czemu nie było dużych kolejek. Po dokonaniu zakupów ustawiłem się w kolejce. Przede mną było 6 osób, czekałem ponad 10 minut. Płaciłem kartą Paypass co jest bardzo wygodne zarówno dla mnie jak i dla kasjerki, gdyby wszyscy płacili Paypass nie byłoby takich kolejek. Ekspedientka neutralnie nastawiona do klienta.