Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Byłem w tej Biedronce przejazdem więc nie miałem zbyt wiele czasu na zakupy. Na parkingu rzucił mi się w oczy znak, że parking wyłącznie dla klientów Biedronki i nie dłużej niż 1 godzinę, rzadko się z tym spotykam ale widocznie sklep zabezpieczył się przed osobami przetrzymującymi swoje samochody na ich parkingu. Wspomniany parking był czysty, bez papierków i paragonów, kosz na śmieci wypełniony w połowie. W strefie wejścia dostępne były ulotki reklamowe z aktualną ofertą. Na sali sprzedaży nie było zbyt dużej ilości osób, podłoga była uporządkowana, a w przejściu nie stały żadne palety i kartony dzięki czemu do wszystkich półek był swobodny dostęp. Przy strefie z pieczywem i owocami i warzywami dostępne były woreczki foliowe. Po dokonaniu szybkich zakupów ustawiłem się w dwuosobowej kolejce, nie czekałem długo i po chwili obsłużyła mnie kasjerka ubrana w firmowy strój. Obsługa przebiegała w miłej atmosferze, z uśmiechem i zadowoleniem na twarzy kasjerki. Zwroty grzecznościowe przewijały się podczas całej obsługi. Na koniec została mi wydana reszta i paragon, niestety wciąż brak możliwości zapłaty kartą.