Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Wstąpiłam do Pepco, aby kupić plastikowy pojemnik na kanapki, który znajdował się w gazetce promocyjnej tego sklepu. Gdy weszłam do sklepu okazało się, że jest tam sporo klientów. Jeśli chodzi o pracowników to na sali sprzedaży znajdowała się jedynie kasjerka, która akurat obsługiwała klientów. Postanowiłam poszukać pojemnika na własną rękę. Kiedy przechadzałam się po sali sprzedaży zauważyłam, że w ofercie sklepu jest wiele ciekawych przedmiotów. Do koszyka wrzuciłam opakowanie kieliszków, które kosztowały jedynie 6 zł. Niestety nie mogłam znaleźć pojemnika, więc postanowiłam poprosić o pomoc kasjerkę. Gdy podeszłam do kasy, kasjerka nadal obsługiwała klientów. Odczekałam około 3 minut i wówczas zapytałam kasjerkę o pojemniki. Pracownica chętnie zaprowadziła mnie do półki i wskazała pojemniki. Dostępne były trzy kolory pojemników. Zdecydowałam się na czerwony i zapłaciłam za niego jedynie 0,99 zł. Przy kasie ponownie zostałam obsłużona przez tą samą pracownicę. Przebywałam w sklepie około 15 minut. W tym czasie na sali sprzedaży przebywała tylko jedna pracownica. Moim zdaniem to zdecydowanie za mało jak na tak duży sklep.