Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Udałam się do biura obsługi Klienta celem zmiany zapisu w umowie swojego telefonu. W biurze były 2 osoby - jedna obsługiwała Klientów druga rozmawiała przez telefon w sprawach służbowych. Po zakończonej rozmowie poprosiła mnie do swojego biurka pytając w czym może mi pomóc. Powiedziałam jaki jest cel mojej wizyty i otrzymałam dokumenty które musiałąm wypełnić i podpisać celem dokonania stosownych zmian w umowie. Pani powiedziała mi dokładnie co w których rubrykach powinno być wpisane a które rubryki mogę pominąć. Poinformowała mnie że zmiany w umowie zostaną naniesione w ciągu 7 dni i że zostanę poinformowana o tym sms-em. Podziękowała i pożegnała się ze mną. Pracownicy byli odpowiednio ubrani - mieli stroje służbowe, eleganckie co wyglądał o bardzo profesjonalnie. Miejsce ich pracy choć bardzo ciasne i małe to schludne i czyste. Biurka były uprzątnięte i nie leżały na nich dokumenty ani naczynia. Na wystawach z telefonami były wszystkie miejsca wypełnione aparatami pod którymi były karteczki z opisami z danymi technicznymi i z cenami. na stojaczkach z ulotkami były aktualne ulotki z różnymi taryfami i promocjami. Niestety tydzień później okazało się że zmiana w umowie nie została dokonana ponieważ pracownik zapomniał że firma plus potrzebuje na taką procedurę 7 dni od ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego a co za tym idzie w moim przypadku było to ponad 30 dni co niestety narazilo mnie na niemale koszty.