Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Postanowiłam wybrać się do placówki BPH i ostateczni zamknąć konto z rachunkiem bieżącym. Byłam w banku około miesiąca wcześniej i wówczas pracownica powiedziała mi, że zamknięcie konta to kwestia paru minut i nie obowiązuje mnie żaden okres wypowiedzenia. Gdy weszłam do banku okazało się, że stanowisko doradcy klienta jest wolne więc mój czas oczekiwania był zerowy. Gdy usiadłam na krześle pracownica banku z uśmiechem na twarzy przywitała się ze mną. Kiedy powiedziałam jej jaki jest cel mojej wizyty jej uśmiech nieco przygasł. Pracownica powiedziała mi, że obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. Byłam nieco zdziwiona gdyż miesiąc wcześniej powiedziano mi, że zamknę konto automatycznie. Gdybym wiedziała, że wypowiedzenie jest koniecznie już wówczas zgłosiłabym chęć zamknięcia konta. Tym samym przez kolejny miesiąc muszę utrzymywać konto i zostaną ode mnie pobrane kolejne opłaty. Pracownica, która mnie obsługiwała powiedziała, że nie bierze odpowiedzialności za to co mówią inni pracownicy. Nie spodobało mi się jej tłumaczenie. Nie zostałam nawet przeproszona. Muszę znowu przelać środki finansowe na konto, aby bank miał z czego pobrać ode mnie opłaty. Wprawdzie są to niewielkie koszty, jednak mimo wszystko niepotrzebne. Cieszę się, że wkrótce moja umowa z tym bankiem dobiegnie końca.