Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: korzystałam z opcji drive thru - zamawianie i odbiór zamówienia bez wysiadania z samochodu. Przede mną w kolejce oczekiwało na zamówienie 4 innych kierowców siedzących w autach. Pomimo dużej kolejki obsługa była bardzo sprawna i trwała zaledwie kilka minut. Kiedy nadeszła moja kolej zamawiania usłyszałam bardzo sympatyczny głos kobiecy witający mnie w KFC i zachęcający do złożenia zamówienia. Złożyłam zamówienie (wszystkie produkty które chciałam kupić były dostępne) po czym pracownica zaproponowała dokupienie kukurydzy lub sałatki. Podziękowałam za dodatkowe produkty po czym pracownica powtórzyła bardzo wyraźnie całe moje zamówienie. W ostatniej chwili po odczytaniu całego mojego zamówienia przez pracownicę KFC zdecydowałam się na dokupienie sałatki. Nie spowodowało to zniecierpliwienia u obsługującej mnie pracownicy KFC. Dopisała sałatkę do mojego zamówienia ponownie powtórzyła wszystkie elementy mojego zamówienia oczekując na potwierdzenie jego poprawności z mojej strony. Następnie powiedziała dokładną kwotę do zapłaty jaką powinnam przygotować udając się do kolejnego okienka, w którym to zostanie wydane zamówienie. Podziękowała i pożegnała mnie zapraszając ponownie. Podjechałam do drugiego okienka chcąc uiścić opłatę za zamówienie i odebrać zamówione produkty. Pracownik który zajmował się przyjmowaniem zapłaty i wydawaniem zamówień był bardzo uprzejmy i uśmiechnięty. Jego ubranie było czyste i schludne i przede wszystkim firmowe. Ponownie powtórzył moje zamówienie i kwotę do zapłaty. Podał mi paragon wraz z resztą pieniędzy które wydał mi z kwoty którą mu podałam. Następnie podał mi zamówiony towar pożegnał mnie i serdecznie zaprosił ponownie życząc smacznego.