Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: bugalam

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Do sklepu LIDL udałam się zachęcona informacją o sprzedaży płaszczy przeciwdeszczowych. Przed wejściem sprawdziłam, na wywieszonych w gablocie plakatach, aktualną ofertę. Wchodząc do sklepu widać było na drzwiach, szybach liczne zabrudzenia, odciski palców. Na sali sprzedażowej, na licznych regałach były wystawione produkty. Wszystko wyglądało estetycznie, zachęcająco do obejrzenia a plakaty o super cenie, promocji nie pozwalały przejść obojętnie obok wyeksponowanych produktów. W metalowych koszach były ułożone towary od art papierniczych po art. sportowe. Nie miałam żadnego problemu z odnalezieniem cen produktów ani interesujących mnie działów na sali sprzedażowej. Oczywiście bez problemu odnalazłam płaszcz i wraz z nim udałam się do kasy. Przy kasie jak i w całym sklepie( oprócz szyb ) było czysto. Pani kasjerka obsłużyła mnie zgodnie z obowiązującymi standardami. Wychodząc ze sklepu zobaczyłam po raz kolejny brudne szyby w drzwiach. Oferta sklepu, liczne promocje, czytelne oznakowanie działów, produktów sprawiły, że poleciłam go moim znajomym. Jeden punkt odejmuję za brudne szyby przy wejściu jak i wyjściu ze sklepu :)