Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Kilka dni wcześniej dość pochopnie zdecydowałam się na zakup masła do ciała i postanowiłam zrezygnować z posiadania tego produktu. Wybrałam się więc do perfumerii Sephora w Magnolii, żeby zwrócić ten kosmetyk. Wchodząc zauważyłam, że nie ma tu innych klientów oprócz mnie, a przy regale z perfumami stoi ochroniarz, który powitał mnie skinieniem głowy. Skierowałam się w stronę stanowiska kasowego umieszczonego na środku sklepu i gdy tylko stanęłam przy ladzie, podeszła do mnie uśmiechnięta konsultantka i zaproponowała swoją pomoc. Powiedziałam, że chciałabym zwrócić masło do ciała, na co sprzedawczyni odpowiedziała z uśmiechem, że poprosi koleżankę. Zaraz podeszła druga uśmiechnięta pracownica drogerii i zapytała mnie o powód zwrotu oraz czy nie chciałabym wymienić tego produktu na inny. Ja jednak wolałam tego nie robić, więc pani poprosiła mnie o paragon, wypłaciła odpowiednią kwotę i na koniec zachęciła mnie do zapoznania się z asortymentem sklepu. Podziękowałam, a pracownica cały czas uśmiechając się do mnie pożegnała mnie miło. Rozejrzałam się jeszcze po sklepie, w którym było czysto i panował porządek, i w którym nadal nie było innych klientów, i po chwili wyszłam odprowadzana wzrokiem przez ochroniarza.