Opinia użytkownika: Artur_430
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Do banku wybrałem się w celu uzyskania oferty na zagospodarowanie pewną sumą pieniędzy. Do sklepu trafiłem bez żadnego problemu, gdyż budynek był duży i dobrze opisany. Po wejściu do środka okazało się, że jest bardzo mało miejsca a wszystkie stanowiska do obsługi klienta znajdują sie przy wysokiej ladzie. Zaraz po wejściu zostałem zaproszony do wolego stanowiska, i zapytany o cel wizyty. przedstawiłem wtedy cała sytuacje i czekałem na propozycje ze strony banku. pani w bardzo miły sposób przedstawiła mi oferty oraz zaproponowała konkretna pasującą do moich oczekiwań. W czasie całej rozmowy utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy oraz często się uśmiechała. Z uwagi na to,ze wizyta była czysto zapoznawcza nie zdecydowałem się na żaden produkt, chociaż mszę przyznać na niekorzyść obsługi, ze pani nie szczególnie mnie w ogóle namawiała do finalizacji oferty. Najbardziej nie podobało mi się to, ze cała wizyta przebiegała na stojąco.