Opinia użytkownika: Magdalena_2185
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: To było już drugie podejście do zmiany operatora tego dnia. Tym razem zabrałam ze sobą kopię regulaminu wybranej oferty T-Mobile i przy okazji zakupów spożywczych udałam się do salonu. Początek nie był zbyt optymistyczny. Pomimo dwóch stanowisk klientów obsługiwała tylko jedna osoba. Musiałam czekać około 20 minut, ale jednak się opłacało. Pracownica zapytana o wybraną przeze mnie ofertę od razu wiedziała o co chodzi. Wypytała mnie, czy wybrany abonament na pewno mi wystarczy, opowiedziała o ofercie, wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości. Pomogła również w wyborze nowego aparatu- spytała jakich funkcji potrzebuję i wskazała telefon odpowiedni oraz korzystny cenowo. Formalności mimo wszystko trwały trochę, jednak wszystko odbyło się w przyjaznej atmosferze.