Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Enzo
Treść opinii: Entuzjastycznie skusiłam się na grupowy kupon na peeling kawitacyjny w tym miejscu . Spodziewałam się przynajmniej obsługi na jako takim poziomie . Pierwszy minus to opóźnienie około 20 minutowe . Jak już położono mnie na kozetce widać było , że kosmetycka bardzo się śpieszy . W poczekalni czekała kolejna klientka , dlatego zapytano mnie czy mogę z maską na twarzy posiedzieć na plastkikowym krzesełku i zaczekać. Mogłam , bez problemu się zgodziłam , posiedziałam z maseczką na twarzy 15 minut, moje miejsce na fotelu zajęła inna klientka, ale spodziewałam się, że żeby zakończyć zabieg zostane spowrotem położona tam gdzie powinno się to odbywać, niestety kosmetyczka nagle przypomniała sobie o mojej obecności i zmyła szybko kucając przy mnie maskę z mojej twarzy, po czym usłyszałam krótkie dziękuję do widzenia . Jestem rozczarowana , zła organizacja pracy i umawianie klientów jeden za drugim spoowodowało długie opóźnienia, i niemal korytarzową obsługę, następnym razem wolę zapłacić 3razy tyle i wybrać się do salonu gdzie faktycznie ktoś będzie miał dla mnie czas.