Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Pierwsza i nie ostatnia placówka Getin Banku którą dziś przyjdzie mi odwiedzić. Odział przy Świętokrzyskiej nieopodal Ronda ONZ. Już samo wejście do oddziału jest problematyczne nieco. Mnie przynajmniej zaskakuje. Jeszcze z takim rozwiązaniem się chyba nie spotkałam Żeby wejść do środka trzeba nacisnąć dzwonek , a wciśnięcie guzika powoduje zwolnienie blokady i automatyczne drzwi rozsuwają się dopiero wówczas na boki. Ok. Pokonane. Wchodzę do przedsionka w którym zaraz na lewo dostrzegam drzwi do sali obsługi. Tu już nic nie muszę wciskać, a jedynie użyć siły własnych mięśni by otworzyć drzwi. Rozglądam się . Wszyscy pracownicy zajęci obsługą , nie wszystkie stanowiska czynne, oczekujących na swoją kolej kilka osób. Nigdzie nie dostrzegam po tym pobieżnym rozejrzeniu się informacji czy aby ta placówka obsługuje klientów dawnego Banku Allianz, a obecnie jako Get Bank. Nie wszystkie placówki bowiem Getin Banku taką obsługę prowadzą, a dawne odziały należące do Allianz zostały zlikwidowane. No tak .Udaje mi się podczas gdy jeden klient odchodzi a drugi dopiero co się kieruje do biurka, zapytać czy mogę tu swoją sprawę załatwić czy nie . A no nie .To nie ta placówka .Tak jak się spodziewałam. Ale i tak przechodziłam obok, więc wejście i zapytanie było nie jako przy okazji z nadzieją że a nóż się sprawę wpłaty tu uda załatwić. Pani podaje mi inne adresy, choć z pewnym wahaniem ale z pamięci. Jestem bogatsza o wiedzę co do tego że po pierwsze ten odział nie przejął obsługi, po drugie potwierdza się moja teza o kolejkach. O nich jak się okaże jeszcze będzie czas i miejsce by napisać . Teraz dla porządku wspomnę iż placówka którą odwiedziłam jest typu tych większych, wizualnie utrzymana w aranżacji i zielonej kolorystyce typowej dla Getin Banku. Czysta, uporządkowana. Zarówna na zewnątrz jak i w samym oddziale. Klient i ten obsługiwany i oczekujący może usiąść ,co przy obsłudze odbywającej się przy biurku jest nawet wskazane. To co mi najbardziej nie pasuje to fakt że stanowiska prowadzą kompleksową obsługę od kasowej, poprzez obsługę rachunków, kredytów a skończywszy na zakładaniu lokat. Kasy jako takiej nie ma. Zważywszy że innego czasu wymaga lokata i innego wpłata czy wypłata takie rozwiązanie skutecznie spowalnia obsługę i wydłuża czas oczekiwania. Coś co z pozoru wydaje się wygodne, w praktyce już takim nie jest. Zniechęca i nie zachęca . Grupa kapitałowa Getin Holding i jej oferta pod sztandarem Getin jak i Get bank swoją postawą i organizacją mnie nie przekonuje.