Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zapisalem się do szeroko promowanej akcji 'Testuj Smartfona' znanej z reklam z Kubą Wojewódzkim. Rejestracja poprzez formularz na stronie operatora przebiegła bezproblemowo, po ok. 2 tygodniach dostałem maila informującego o możliwości odebrania owego smartfona. Na pochwałę zasługuje minimum biurokracji przy owej akcji, z formularzem można uporać sie w kilka minut a do odbioru samego telefonu wystarczy dowód. Sam odbiór też bez większych problemów. Jedynym haczykiem jest to, że pani poprosi o numer do osoby która być może chciała by przenieść się do sieci Play. Udało mi się wykręcić, w głowie już słysząc pretensje znajomych, że kogoś sprzedałem. Sama wizyta z salonie trwała ok. 5 minut: sprawdzenie mnie z systemie, wydrukowanie i podpisanie umowy zapakowanie telefonu. Mimo, że nie bylem klientem abonamentowym, nie odczułem, abym bym klientem drugiej kategorii, inni klienci musieli grzecznie czekać za mną w kolejce. Generalnie, opłacało sie, teraz mogę bawić się telefonem Huawei, który trafił mi się fabrycznie nowy.