Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Bardzo mała powierzchnia oddziału Getin Bank. Za pierszym razem gdy się tam udałam (to było około 18.00) kolejka wychodziła poza lokal. Co prawda było ciepło, jednak nie tak to powinno się odbywać. Czekałam około 15 minut i zrezygnowałam, gdyż kolejka wcale się nie skracała. Postanowiłam udać się kolejnego dnia ale o wcześniejszej porze (po 14.00). Kolejka wówczas była krótsza, ale tak, że stałam w progu. Czekałam około 20 minut, więc krócej niż by to trwało poprzedniego dnia. Jednak nie zawsze mozna sobie pozwolić, żeby załatwiać sprawy bankowe w godzinach wczesnopopołudniowych. W tym oddziale są 3 stanowiska. Miałam wrażenie, że paniom nie zależy, aby szybko i sprawnie załatwiać klientów. Pani, u której otwierałam lokatę mówiła cicho i bardzo niechętnie odpowiadała na moje pytania. Dobrze, że wcześniej przeczytałam warunki lokaty w internecie, bo z całą pewnością niczego bym się od niej nie dowiedziała. A szkoda, gdyż ten bank oferuje ostatnio bardzo ciekawe lokaty, zachęcając nie tylko klientów do korzystania z jego usług.