Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Siux
Treść opinii: Do restauracji Siux w Poznaniu wybrałam się w powszedni dzień w porze lunchu. Mimo to nie miałam problemu ze znalezieniem wolnego stolika, zajęłam miejsce wewnątrz lokalu, przy dużym stoliku tuż przy oknie. Serwetka, która na nim leżała była brudna, widać na niej było resztki potraw. Kelner od razu do mnie podszedł i podał kartę dań. Był uprzejmy, ubrany w strój typowy dla pracowników tej restauracji. Potrafił odpowiedzieć na pytanie o ofertę promocyjną oraz happy hour. Gdy zauważył, że podjęłam już decyzję podszedł ponownie i przyjął zamówienie. Napoje zostały mi przyniesione od razu. Niestety na zamówione potrawy (shoarmę i szaszłyk) musiałam długo czekać (ok 25min). W czasie oczekiwania zaobserwowałam, ze kucharz (było go widać z miejsca, w którym siedziałam) trzymając wiaderko z surówką włożył do niego palec, a następnie go oblizał (!). Sytuacja powtórzyła się kilkakrotnie. Oprócz tego personel krzykiem wymieniał między sobą uwagi, co nie uchodziło uwadze pozostałych klientów. Zamówione przeze mnie dania były bardzo smaczne, a porcje duże. Oferta lokalu była bardzo szeroka, a ceny dość przystępne, szczególnie jeśli chodzi o restaurację położoną na poznańskim Rynku. W godzinach, w których obowiązuje oferta happy hour ceny są jeszcze niższe, co czyni je naprawdę konkurencyjnymi. Nie jestem pewna czy mogę polecić restaurację Siux w Poznaniu. Mimo iż jedzenie było naprawdę smaczne i stosunkowo tanie to zachowanie kucharza i czas oczekiwania na zamówienie są znacznymi wadami tego miejsca.