Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: W programie lojalnościowym Pay Back administrowanym przez Loyalty Partner biorą udział sklepy stacjonarne oraz internetowe. W drugim przypadku warunkiem naliczenia punktów jest wejście do sklepu poprzez zalogowanie się na stronie www.payback .pl wybranie sklepu i kliknięcie w ikonkę „do sklepu” Niby prosto. Ale pojawia się problem i znak zapytania czy nasze zakupy zostają zarejestrowane a punkty choć czasowo zablokowane przyznane. Nie ma śladu w historii naszego konta o zakupach. Wysyłam zapytanie do Biura Obsługi Klienta PayBack poprzez formularz kontaktowy na stronie www dla czego te moje zakupy nie zostają zarejestrowane. Otrzymuję jeszcze tego samego dnia odpowiedź. Szanowna …….(w tym miejscu moje imię) Numer karty Payback…… Dziękujemy za wysłanie zapytania. Uprzejmie informujemy że punkty podstawowe za zakupy….powinny być naliczone w ciągu 30 dni od daty transakcji. Proszę o cierpliwość. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 801 044 440 (od Pon. do sob.:8.00 -19.00 koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)lub o wypełnienie formularz kontaktowego na stronie www.payback.pl/kontakt Z poważaniem Pani podpisująca się z imienia A….. i nazwiska F…. Biuro Obsługi Klienta PLAYBACK P.S Zapraszamy do odwiedzenia www.playback.pl w celu zapoznania się z naszą aktualną ofertą. Strona internetowawww.playback.pl Strona z nagrodami www.playback.pl\nagrody Najczęściej zadawane pytaniawww.playback.pl\faq Odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje, i tak naprawdę nic nowego nie wnosi. Wydaje się ona zupełnie nie na temat. Zapytałam się o brak adnotacji o dokonanym zakupie ,zawieszenie punków jest jasne i rozumiem iż wymaga czasu ich zweryfikowanie. Nadal nie wiem dla czego nie ma wzmianki o moich zakupach . Czy organizatorzy liczą że o nich zapomnę? Nie, nie zapomnę. Co do zasady jeżeli mam mieć premiowane zakupy to oczekuję że warunki zostaną dotrzymane. Szkoda tylko że cała akcja zamiast być miłą zabawą staje się procesem reklamacji, nie jasności i dość mętnych zasad. Zamiast być przyjemnością staje się uciążliwością i zniechęca . Nie taki chyba jest cel tego programu. Przynajmniej co do zasady. A i sam czas oczekiwania na przyznanie punków(do 30 dni ) wydaje się bez zasadnie długi. Z jednej strony lepszy program bonusowy taki niż żaden z drugiej pewne standardy oferty powinny być mimo wszystko zachowane.