Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KFD

Treść opinii: No w końcu mogłam odebrać swoje zamówienie. Choć już straciłam nadzieję na pozytywny finisz transakcji. Na moje zapytania @ firma pozostawała głucha . A czas mijał. Nie za bardzo chciałam jechać w ciemno nie dostawszy wcześniej powiadomienia że moje zamówienie jest gotowe do odbioru. A dzwonić jakoś się nie składało. Preferuję zazwyczaj kontakt @ i ten zazwyczaj kanał komunikacji się sprawdza i wystarcza. Informacji jaką otrzymałam dnia 11.08 jako takiego powiadomienia uznać nie mogłam. Aktualizacja statusu zamówienia Numer zamówienia….. Szczegóły zamówienia (tu link który przekierowywał mnie do sklepu a nie na moje indywidualne konto. Fakt konta nie zakładałam.) Status realizacji „wysłane” . Zespół obsługi sklepu internetowego sklep.KFD.pl Pod spodem adnotacja jeżeli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z działem wysyłki (tu numer telefonu) i dalej co mnie bardzo dziwi „kontakt drogą e-mail jest znacznie wolniejszy. Domyślam się że wysłane do sklepu bo swojego adresu nie podawałam. Wysłane nie oznacza jednak iż w sklepie jest gotowe do odbioru . I tak jak na wstępie napisałam, straciłam już nadzieję że moje zamówienie zostanie zrealizowane. Szczęście w nieszczęściu że nie zrobiłam przedpłaty. A sklepów o podobnym profilu sprzedaży jest dużo i zapewne w końcu taki który ofertowo i cenowo mi dopasuje. Zaskoczona odbieram późnym wtorkowym popołudniem telefon. Słabo słyszę swego rozmówcę, ale rozumiem że dzwoni on ze sklepu KFD i informuje mnie że moje zamówienie na mnie czeka. Zaraz po telefonie pracownika sms: Witaj Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru na Sabały 55/1(Warszawa) Pracujemy od 10-18 a w soboty od 10 -14. Pozdrawiamy Ekipa Sklep.KFD.pl A miej więcej w tym samym czasie wiadomość e-mailowa z której jasno już wynikało że moje zamówienie jest gotowe do odbioru w sklepie przy Sabały. Tak jak w sms ‘ie podano w jakich godzinach sklep jest czynny. Choć status się nie zmienił i nadal czytam jako taki wysłany. Ale notatka- komentarz pracownika plus telefon i sms nie budzi wątpliwości co do tego że moje zamówienie na mnie czeka. Nareszcie. Lepiej późno niż wcale. Nie można było tak od razu. W sumie na realizację i informację od firmy przyszło mi czekać blisko 3 tygodnie. Żadnego przepraszam nie usłyszałam. Potraktowano taką opieszałość najwidoczniej jako rzecz normalną i nie nadzwyczajną. Dziwna polityka. Najpewniej były to moje pierwsze i ostatnie zakupy. Jeżeli jednak tak się zdarzy że z braku alternatywy znów swoją uwagę skieruję na sklep KFD.pl najprawdopodobniej pomna doświadczeniom zastosuję inną taktykę zakupów. Albo od razu podjadę do sklepu stacjonarnego, albo złoże zmówienie przez www odczekam kilka dni i pojadę bez czekania na kontakt od pracownika. Ale będę starał się znaleźć inny sklep który ma bardziej profesjonalne nastawienie do klienta, komunikacja z nim nie jest zakłócona i jednostronna a czas realizacji bardziej sprawny i nie niepotrzebnie wydłużony w czasie. Oferta ciekawa, bogaty wybór w przystępnych cenach. Dla cierpliwych i nie od razu pasujących klientów. Komunikacja praktycznie tylko telefoniczna, na e-maile pracownicy odpowiadają sporadycznie.