Opinia użytkownika: dusiołek
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przy ostatnich zakupach spróbowałem nowego sposobu płacenia, nie w zwykłej kasie ale na stanowisku samoobsługowym. Nie dlatego że by były jakieś wielkie kolejki (po2-4 osób przy kasie. Stanowisko jest doś wygodne .Dużym pluem że można się obsłużyc naet z obładowanym dużym wózkiem.Panel dotykowy jasny i przejżysty Komunikaty dźwiekowe głośne i wyraźne.Przy opracji skanowania pani z obsługi kilkukrotnie podeszła żeby pomóc gdy zatanawialem się nad jakimśproduktem. Niestety przy końcu zakupów przy wprowadzaniu wielokrotności towaru kasa się zawiesiła. Jednak pani pojawiła się szybko Po kilku próbach poprosiła o pomoc niestety zawiesiła się kasa na dorę i całe zakupy trzeba było przeskanowa jeszcze raz. I TU POMOC panie zaproponowały inną kasę (zkasjerką) bez żadnej kolejki.BRAWO!!!! Jednak skorzystałem z innego "automatu" dla próby. wadą jest że często przy przestawianiu zeskanowanych już zakupów automat sie wieszi przychodzi pani z obsługi zeby go odblokowac. poza tym po sanowani lekkich artykułów też sa problemy . Ale wgoda jest POLECAM taką formę zakupów.