Opinia użytkownika: conti
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: 10 sierpnia udałem się do Punktu Obsługi Klienta, by "wyprostować" błąd TAURON Polska Energia, powielany przez kilka lat na przesyłanych fakturach do użytkownika. Przedmiotem korekty było niedopatrzenie firmy polegające na tym, że lokalizację garażu na ul Vetulaniego mającego nr 19 w szeregowej zabudowie, opisano jako 1 m 9. W tym celu wypełniłem formularz domagając się korekty. Odczekałem w długiej kolejce 45 min., po czym Pani z POK nie wiedziała jak to naprawic i odesłała mnie do kierowniczki, do której również była kolejka ze względu na niskie kompetencje urzędników. Ta wskazała dziennik podawczy, gdzie zostawiłem formularz, proszac o pokwitowanie oraz dowiedziałem się, że za dwa tygodnie dostanę odpowiedź telefoniczną lub mejlową. Niestety termin minął - odpowiedzi nie otrzymałem. Stąd po 8 dniach 2 wrześna br. kolejny raz kolejka i interwencja - tym razem - u kierownika sprzedaży, który ostatecznie skorygował błąd, acz niechętnie, bowiem spożywał śniadanie.