Opinia użytkownika: Śnieżka
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kilka dni temu odwiedziłam Salon Plus GSM. Na pierwszy rzut oka wszystko było w jak najlepszym porządku. Podłoga lśniła, w powietrzu unosił się przyjemny zapach, a konsultanci sprawiali wrażenie miłych i uprzejmych. Niestety było to złudne wrażenie. Podeszłam do jednej z konsultantek i z uśmiechem na twarzy zapytałam: "Co może mi Pani zaoferować w związku z kończącą się umową?". Konsultantka poprosiła o niezbędne dane, które umożliwiłyby Jej sprawdzenie oferty przedłużeniowej i poprosiła o chwilę cierpliwości, po czym za jakiś czas bezczelnie stwierdziła, że posiada informacje o tym, że trwa proces przenoszenia numeru. Odpowiedziałam Jej, że w każdej chwili mogę zrezygnować z przeniesienia, jeśli zaoferuje mi coś ciekawego. Wyciągnęła ulotkę i pomijając badania potrzeb Klienta sama założyła, że interesuje mnie opcja z telefonem, niższy abonament, a co za tym idzie o wiele mniejsza liczba minut. Byłam tym faktem bardzo zniesmaczona. Zaczęłam Jej tłumaczyć, że te minuty które posiadam mi nie wystarczają, a te które zaproponowała też mnie nie "ratują". Nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Miałam wrażenie, że prowadzę monolog, że jestem ignorowana i to, że chce przedłużyć umowę nie ma żadnego znaczenia. Podziękowałam za obsługę i wyszłam. Pani najwidoczniej założyła sobie, że skoro przenoszę numer to nie warto się starać. Ja na Jej miejscu zrobiłabym wszystko, aby zachęcić Klienta do pozostania w sieci w której pracuje. Jestem strasznie rozczarowana taką obsługą.