Opinia użytkownika: MM_8
Dotycząca firmy: zooplus.pl
Treść opinii: Zooplus to sklep internetowy oferujący towar dla zwierząt. Oferta sklepu jest bardzo ciekawa i wszechstronna, posiadają dużo towaru wysokiej jakości w bardzo przystępnych cenach często bezkonkurencyjnych. Wygląd strony w porządku jednak nie dość dobrze wyszukująca przeglądarka produktów na stronie, która utrudnia szukanie danego produktu. Produkty nie posiadające polskich opisów na opakowaniu. Obsługa średnio znająca się na rzeczy, miła ale nie za bardzo kompetentna. Dużym minusem jest brak kontaktu telefonicznego, co bardzo utrudnia kontakt ze sklepem. Standardowe formułki mali nie zawsze są na miejscu, odpowiedzi na pytania nie do końca będące odpowiedziami, często drażnią. Problemem jest też brak możliwości domawiania do zamówień które czekają na realizację. Bardzo dużym minusem jest czas oczekiwania na przesyłkę, mimo iż jest ona wysyłana firmą kurierską, czas od złożenia zamówienia i jego dostarczenia jest bardzo długi ma dzisiejsze standardy. Do tego przesyłka dość droga mimo ze od pewnej kwoty zamówienia bezpłatna. Zdarzające się pomyłki w zamówieniach. Dość uciążliwy proces reklamacji i zwrotów. Brak możliwości zapłaty przez polski system płatności kartą, brak internetowego systemu płatności przelewani24. Generalnie plus za towar i cenę, reszta na średnim poziomie.